Autopedija

O komentaru

 
Chrysler 300C 2005-
 

Krajzler 300C 3.0 CRD

Prosečna ocena: 
 
4.3
Performanse:
 
5.0
Upravljanje:
 
5.0
Komfor i udobnost:
 
5.0
Pouzdanost:
 
4.0
Odravanje i trokovi:
 
4.0
Potronja:
 
3.0
Testirao Gost
Februar 14, 2013
Prijavi ovaj test
 

U pitanju je zaista vrlo specifi?an i lep auto koji pleni ve? na prvi pogled. Zato sam ga i kupio i vozim ga ve? due od 4 godine. Za to vreme preao sam 160.000 km... a 2/3 od toga po inostranstvu i manje-vie na autoputu.
ta sam menjao do sada.... po meni i previe toga; remontovan je turbo-kompresor, menjane su izduvne grane (po?nu da se krune iznutra, upadaju u kompresor i prave veliku tetu, a to im je jedna od slabih ta?aka), 2 puta do sada sam menjao prednje diskove, a plo?ice ?ak 5 puta, sve to traite u ovla?enim servisima je veoma skupo, pa se dovijam obilaznim putem... na primer... amortizeri koji dre haubu motora kotaju 90 evra komad, a mogu da se na?u i za 20... naravno ne original, ali rade kao munja...
Zaklju?io sam da je mnogo lepi od automobila u klasi, da Audija A6 ima more komada, a Krajzler je zaista facinantan, ali A6 kvatro ima neuporedivo bolje vozne karakteristike (kao i mercedes E klase 4 moun) i bolji je i laki za eksploataciju... (ko ga sa?uva od kra?e).

Sinia Malbai?, Novi Sad.

Iskustva

Dobre Strane Imam Krajzler 300C 3.0 CRD 4 godine.
Izuzetno udoban automobil, sa veoma, veoma mnogo opreme koja fabri?ki ide uz njega. Moj je i ?ipovan pa bi se moglo re?i da je pravi vihor na putu. Karoserija a posebno veanje i to?kovi izuzetno izdrljivi.
Memorije sedita su sjajna stvar.
Automatski menja? iz starije Mercedesove generacije radi besprekorno.
"Boston" muzi?ki sistem radi savreno...
Ne spada u rizi?ne grupe za kra?u pa je kasko osiguranje veoma povoljno.
Loe strane Ima ih... ima ih dosta...
Klasi?na zadnja vu?a ga ?ini veoma nestabilnim i po najmanjem snegu, posebno zbog snage koja to jo pogorava.
Potronja bi mogla biti manja, bez obzira na kubikau.
Zavrna obrada u kabini je dosta loija od vozla iste klase (posebno kada je A6 u pitanju).
Veoma brzo troi i disk plo?ice i same diskove.
Mercedesov V6 motor koji ima, a koji se ugra?uje u sve novije Mercedese (i ML), se nije pokazao ni blizu dobro kao Audijev V6....
Sve u svemu, to je automobil za onoga ko ga voli i kome zna?i neto vie od obi?nih kola jer mnogi automobili u istoj klasi imaju mnogo bolja tehni?ka reenja za veoma mnogo stvari.
O ceni registracije je bespredmetno i razgovarati.
Cene servisa i delova (primer) Naravno da nije problem promeniti ulje bez servisera, ali servis ne podrazumeva samo ulje (koga ina?e ide 10,5L pa je to odgovor zato toliko kota), a sem ulja menjaju se i 4 filtera SVAKI PUT.
Osim toga, zar se servis na takvim kolima radi u parki?u ispred zgrade?!
Za delove ne bih rekao da su pristupa?ni, samo su u rangu te klase... (ako prednje plo?ice kotaju 150 evra, ne vidim da je tu ita pristupa?no).
Ni preterano skupo, ali daleko od jeftinog.
Preporuka Da
Koliko dugo si vozio ovaj auto? 4 godine
 

Testovi korisnika

Ford Focus 1998-2004
Ocena vozača
 
2.8
"Pre kupovine dobro videti ga sest u kola i dignuti ga 120km/h i od 80km/h glrdati dali se auto tr..."
Renault Clio 1998-2005
Ocena vozača
 
3.2
"Moj savjet je da ovaj model zaobidjete!"
Alfa Romeo 156 1997-2006
Ocena vozača
 
4.0
"Komentar Nisam vozio automobile visoke klase i ne mogu biti kompetentan za pravilno ocenjivanje, ..."
Opel Corsa 2000-2006
Ocena vozača
 
4.2
"Preporucujem ovaj auto svima, 1.2 75ks"
Kazneni poeni

Auto Kredit Kalkulator

Kreditni Kalkulator
     
         

Polja ozna?ena sa * su obavezna. Auto kredit kalkulator je informativnog karaktera.