Autopedija

O komentaru

 
Chrysler 300C 2005-
 

Krajzler 300C 3.0 CRD

Prosečna ocena: 
 
4.3
Performanse:
 
5.0
Upravljanje:
 
5.0
Komfor i udobnost:
 
5.0
Pouzdanost:
 
4.0
Održavanje i troškovi:
 
4.0
Potrošnja:
 
3.0
Testirao Gost
Februar 14, 2013
Prijavi ovaj test
 

U pitanju je zaista vrlo specifičan i lep auto koji pleni već na prvi pogled. Zato sam ga i kupio i vozim ga već duže od 4 godine. Za to vreme prešao sam 160.000 km... a 2/3 od toga po inostranstvu i manje-više na autoputu.
Šta sam menjao do sada.... po meni i previše toga; remontovan je turbo-kompresor, menjane su izduvne grane (počnu da se krune iznutra, upadaju u kompresor i prave veliku štetu, a to im je jedna od slabih tačaka), 2 puta do sada sam menjao prednje diskove, a pločice čak 5 puta, sve što tražite u ovlašćenim servisima je veoma skupo, pa se dovijam obilaznim putem... na primer... amortizeri koji drže haubu motora koštaju 90 evra komad, a mogu da se nađu i za 20... naravno ne original, ali rade kao munja...
Zaključio sam da je mnogo lepši od automobila u klasi, da Audija A6 ima more komada, a Krajzler je zaista facinantan, ali A6 kvatro ima neuporedivo bolje vozne karakteristike (kao i mercedes E klase 4 moušn) i bolji je i lakši za eksploataciju... (ko ga sačuva od krađe).

Siniša Malbašić, Novi Sad.

Iskustva

Dobre Strane Imam Krajzler 300C 3.0 CRD 4 godine.
Izuzetno udoban automobil, sa veoma, veoma mnogo opreme koja fabrički ide uz njega. Moj je i čipovan pa bi se moglo reći da je pravi vihor na putu. Karoserija a posebno vešanje i točkovi izuzetno izdržljivi.
Memorije sedišta su sjajna stvar.
Automatski menjač iz starije Mercedesove generacije radi besprekorno.
"Boston" muzički sistem radi savršeno...
Ne spada u rizične grupe za krađu pa je kasko osiguranje veoma povoljno.
Loše strane Ima ih... ima ih dosta...
Klasična zadnja vuča ga čini veoma nestabilnim i po najmanjem snegu, posebno zbog snage koja to još pogoršava.
Potrošnja bi mogla biti manja, bez obzira na kubikažu.
Završna obrada u kabini je dosta lošija od vozla iste klase (posebno kada je A6 u pitanju).
Veoma brzo troši i disk pločice i same diskove.
Mercedesov V6 motor koji ima, a koji se ugrađuje u sve novije Mercedese (i ML), se nije pokazao ni blizu dobro kao Audijev V6....
Sve u svemu, to je automobil za onoga ko ga voli i kome znači nešto više od običnih kola jer mnogi automobili u istoj klasi imaju mnogo bolja tehnička rešenja za veoma mnogo stvari.
O ceni registracije je bespredmetno i razgovarati.
Cene servisa i delova (primer) Naravno da nije problem promeniti ulje bez servisera, ali servis ne podrazumeva samo ulje (koga ina?e ide 10,5L pa je to odgovor zašto toliko košta), a sem ulja menjaju se i 4 filtera SVAKI PUT.
Osim toga, zar se servis na takvim kolima radi u parki?u ispred zgrade?!
Za delove ne bih rekao da su pristupa?ni, samo su u rangu te klase... (ako prednje plo?ice koštaju 150 evra, ne vidim da je tu išta pristupa?no).
Ni preterano skupo, ali daleko od jeftinog.
Preporuka Da
Koliko dugo si vozio ovaj auto? 4 godine
 

Testovi korisnika

Ford Focus 1998-2004
Ocena vozača
 
2.8
"Pre kupovine dobro videti ga sest u kola i dignuti ga 120km/h i od 80km/h glrdati dali se auto tr..."
Renault Clio 1998-2005
Ocena vozača
 
3.2
"Moj savjet je da ovaj model zaobidjete!"
Alfa Romeo 156 1997-2006
Ocena vozača
 
4.0
"Komentar Nisam vozio automobile visoke klase i ne mogu biti kompetentan za pravilno ocenjivanje, ..."
Opel Corsa 2000-2006
Ocena vozača
 
4.2
"Preporucujem ovaj auto svima, 1.2 75ks"
Kazneni poeni

Auto Kredit Kalkulator

Kreditni Kalkulator
     
         

Polja označena sa * su obavezna. Auto kredit kalkulator je informativnog karaktera.