Autopedija

O komentaru

 
Audi A4 1995-2001
 

Audi A4 1.9 DI 55kW, 1996 god.

Prosečna ocena: 
 
4.7
Performanse:
 
5.0
Upravljanje:
 
5.0
Komfor i udobnost:
 
4.0
Pouzdanost:
 
5.0
Održavanje i troškovi:
 
4.0
Potrošnja:
 
5.0
Testirao Gost
Avgust 06, 2013
Prijavi ovaj test
 

Ovaj model 1.9 DI sa 55kW je urađen u relativno maloj seriji i za belgijsko i grčko tržište. Malo troši, a pumpe mu nikada ne rikavaju. Mnogo je pouzdaniji motor od TDI-a. Naravno, iako ima turbinu, nema snage kao TDI. Razlika u snazi je minimalna, ali u dugovječnosti motora velika. Nikada mu ulje nije izbilo negdje, ali mora se redovno održavati, mjenjati svi filteri i ulja. Trap mu je definitivno loš i tu nema lijeka. Radi udobnosti uradili su mu toliko lafeta, a da ga olakšaju, aluminijumske su i lako se raštemaju kugle i seleni u njima. Prelazim oko 10.000 godišnje i samo na asfaltu i u gradu, a svake godine zbog trapa sam kod majstora po 2-3 puta. Elektronikom sam oduševljen jer nikada mi ni jedan prekidač nije otišao, podizač stakla, truba volana..bilo šta. Imao sam jedan slučaj kad mi se upalila žuta lampica sa slikom "koda ključa" te mi se gasio auto. Na svakakvu dijagnostiku sam išao, vadili procesor, lemili...ništa! Na kraju sam otišao u ovlašteni servis gdje su mi rekli da moram mjenjati kompletan sklop žica od brave do procesora koji košta oko 220 eura. Tu mi je majstor rekao da ćutim i dođem kod njega u privatnu njegovu radionicu. Donio je s posla srebrnu žicu iz tog sklopa koja se može naručiti posebno (ali oni neće)koja košta 5 eura i ruke još toliko! Ta sr.žica je ustvari brzi provodnik koda ključa do procesora. Taj problem je bio prije 10-ak godina i nikada se više nije ponovio. Ako se nekome desi ovaj problem, nadam se da će mu moj savjet pomoći.

Iskustva

Dobre Strane Dosta prostora naprijed, udoban, dobro leži na putu, mala potrošnja (oko 5,2-5,5 na otvorenom i 6,2-7,2 po gradu, nikakih problema sa elektronikom, motor odličan, velik gepek, relativno jeftino održavanje...Vozim ga 11 godina i nikada nisam ima niti jedan kvar pod haubom.
Loše strane Malen ulaz u gepek zbog malih 5-ih vrata. Malen prostor za putnike na zadnjoj klupi, loš prednji trap. Mislim da sam za ovo godina zamijenio sve lafete po 3 puta! Kočiona klješta znaju pohrđati i moraju se reparirati.
Cene servisa i delova (primer) Veliki servis je oko 12o eura, mali oko 60 eura. Gornje (male) lafete oko 20-25 eura, donje (velike sa kuglama i selenima) oko 45-55 eura. Klješta sam skinuo svoja i dao ovlaštenom servisu koji ih reparira i Nemackoj sa originalnim gumicama i dihtunzima. Dodju 50 eura, a zadnja zbog rucne oko 75 eura.
Preporuka Da
Koliko dugo si vozio ovaj auto? 11 godina i dan danas
 

Testovi korisnika

Ford Focus 1998-2004
Ocena vozača
 
2.8
"Pre kupovine dobro videti ga sest u kola i dignuti ga 120km/h i od 80km/h glrdati dali se auto tr..."
Renault Clio 1998-2005
Ocena vozača
 
3.2
"Moj savjet je da ovaj model zaobidjete!"
Alfa Romeo 156 1997-2006
Ocena vozača
 
4.0
"Komentar Nisam vozio automobile visoke klase i ne mogu biti kompetentan za pravilno ocenjivanje, ..."
Opel Corsa 2000-2006
Ocena vozača
 
4.2
"Preporucujem ovaj auto svima, 1.2 75ks"
Kazneni poeni

Auto Kredit Kalkulator

Kreditni Kalkulator
     
         

Polja označena sa * su obavezna. Auto kredit kalkulator je informativnog karaktera.